U kompaniji PepsiCo verujemo da biti odgovoran građanin nije samo važna stvar za svakog od nas kao pojedinca, već je i ispravna stvar za naše poslovanje.

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.rs.

Najbolji poslodavac u Srbiji i Evropi

Ponosni smo na to što smo prepoznati kao najbolji poslodavac u Srbiji.

Kompanija Marbo Product, koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo od 2008. godine, postigla je veliki uspeh i peti put zaredom osvojila prestižna priznanja Top Employers Europe 2019 i Top Employers Serbia 2019.

Ova priznanja dodeljuje Top Employer Institut iz Holandije, a u procesu evaluacije prijavljenih kompanija koristi se kompleksna i objektivna metodologija, fokusirana na evaluaciju HR praksi, kako bi se odabrale kompanije sa najvišim standardima u pogledu uslova rada.

NAŠA MISIJA

Naša misija je da budemo vodeća kompanija na svetu za proizvodnju gotove hrane i osvežavajućih napitaka.

Nastojimo da obezbedimo finansijski rezultat investitorima jer pružamo prilike za rast i razvoj našim zaposlenima, poslovnim partnerima i društvu u kojem poslujemo. U svemu što radimo, težimo vrednostima – poštenju, pravičnosti i integritetu.

NAŠA VIZIJA

“Odgovornost kompanije PepsiCo je da neprestano unapređuje sve aspekte sveta u kojem posluje – životna, društvena i ekonomska sredina – stvarajući bolju budućnost od sadašnjice.“

Naša vizija je da putem različitih programa i fokusa na brigu o okolini pokrenemo aktivnosti koje će doneti dobro društvu, kao i naša posvećenost stvaranju vrednosti za akcionare tako što će PepsiCo biti istinski održiva kompanija.

PepsiCo u Srbiji

Fabrika u Bačkom Magliću, Serbia

Kompanija PepsiCo na Zapadnom Balkanu ušla je na tržište avgusta 2008. godine kroz kupovinu kompanije Marbo Product, vodećeg proizvođača slanog programa u Srbiji i na zapadnom Balkanu.

Kompanija Marbo Product osnovana je 1995. godine. Ima proizvodne jedinice u Bačkom Magliću u Srbiji i u Laktašima u Bosni i Hercegovini, kao i oko 1.300 zaposlenih. 2010. godine, kompanija PepsiCo otvorila je novu proizvodnu liniju u fabrici u Bačkom Magliću vrednu 20 miliona evra, koja je izgrađena po najvišim standardima i ima najsavremeniji sistem za otpadne vode.

Brendovi

Marbo Product ima izuzetan portfolio brendova kao što su:

Chipsy

​Brend Chipsy je zvezda Marbo portfolia, rođen je davne 1995. godine. Sve je počelo od Chipsy Classic verzije, a zatim su mu se pridružili i Rebrasti, Pizza, Chili, Hot i Tzatziki. Od 1997. godine deo Chipsy porodice su i Chipsy štapići, a od 2014. godine potrošači uživaju i u Domaćinskom, deblje rezanom Chipsy-u i Chipsy Maxx-u.

Rado se sećamo kampanja „Koji je tvoj Chipsy ukus“ iz 2011. godine ili Domaćinskog duela u okviru kampanje „Dedina Sorta ili Babino zlato“, do kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“ koji provereno stavlja osmehe širom Zapadnog Balkana. Naši potrošači uživaju u Chipsy epizodama i glavnim junacima Lajonel Mesiju i Sergeju Trifunoviću koji im zabavu čine još uzbudljivijom i zabavnijom. I ne zaboravite osmeh!

Pardon

Nežnost stiže uz Pardon, brend je lansiran 2003. godine. Obraćajući se pre svega damama, Pardon je kvalitetna grickalica čiji opus čine slani i punjeni štapići, slane perece, ribice i ribice sa susamom, kao i krompirov kreker u dve verzije – slani i sa sirom.

„Pardon. Samo Izvolite“ već je čuveni slogan, a njegova novija verzija je savršen podsetnik da je uvek „Pravo vreme za Pardon“.

Quaker

Još davne 1877. godine „Quaker čovečuljak“ biva registrovan kao prvi zaštitni znak žitarica za doručak.

Osnivač Henry Parsons Crowell verovao je da kvalitet i pogodnosti Quaker proizvoda mogu uneti revoluciju u ishrani širom sveta.

Nakon više od 130 godina, Quaker postaje globalni brend, zastupljen na sedam kontinenata u 40 država.

Široki asortiman Quaker proizvoda namenjen je svima onima koji, uprkos brzom tempu savremenog života, žele zdrav izvor energije tokom čitavog dana.

Prepoznavši vrednost ovog brenda, kompanija PepsiCo ga 2001. godine uvrštava u svoj globalni portfolio, a od 2018. Quaker dolazi i na tržište Zapadnog Balkana.

Clipsy

Clipsy nam pruža širok spektar zabave za svakog člana porodice, stiže sa brendom Clipsy lansiranim 2002. godine. Kroz različite oblike i vrste flipsa, mikseva i kokica, Clipsy poručuje „Grickaj i zabavi se“ i donosi brojna iznenađenja vernim potrošačima. Do sada su Clipsy fanove zabavljali minionsi, družina iz Ledenog doba i emoji stikeri.

Sa nestrpljenjem očekujemo nova iznenađenja i ne zaboravite da podelite kesicu Clipsy-a sa sestrom, drugom, mamom ili dekom, jer zabava je lepša kada nas je više!

Gud

GUD je od 2006. godine pokrenuo mnoga dobra druženja. Prženi GUD kikiriki, ali i pečeni i marinirani, pistaći, blanširani badem, indijski orah i mix, u praktičnim pakovanjima, predstavljaju savršene grickalice za svaku priliku.

Doritos

Kao prvi brend tortilja čipsa na svetu, sa tradicijom dugom više od 60 godina, Doritos je svakako jedan od najpoznatijih u portfoliu kompanije PepsiCo.

Namenjen svima onima koji su odvažni, samouvereni i dosledni sebi, Doritos tortilja čips zadovoljava sva čula.

Intenzivni ukusi i izuzetna hrskavost čine prepoznatljiv deo globalnog Doritos identiteta, sa kojim se polako ali sigurno upoznaju i potrošači na tržištima Zapadnog Balkana.

Da li ste zainteresovani za karijeru u uspešnoj međunarodnoj kompaniji?