U kompaniji PepsiCo verujemo da biti odgovoran građanin nije samo važna stvar za svakog od nas kao pojedinca, već je i ispravna stvar za naše poslovanje.

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.
PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.com.

Najbolji poslodavac u Srbiji i Evropi

Ponosni smo na to što smo prepoznati kao najbolji poslodavac u Srbiji.

Kompanija Marbo Product, koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo od 2008. godine, postigla je veliki uspeh i treći put za redom osvojila prestižna priznanja Top Employers Europe 2017 i Top Employers Serbia 2017.
Ova priznanja dodeljuje Top Employer Institut iz Holandije, a u procesu evaluacije prijavljenih kompanija koristi se kompleksna i objektivna metodologija, fokusirana na evaluaciju HR praksi, kako bi se odabrale kompanije sa najvišim standardima u pogledu uslova rada.

Naša misija

Naša misija je da budemo vodeća kompanija na svetu za proizvodnju gotove hrane i osvežavajućih napitaka.

Nastojimo da obezbedimo finansijski rezultat investitorima jer pružamo prilike za rast i razvoj našim zaposlenima, poslovnim partnerima i društvu u kojem poslujemo. U svemu što radimo, težimo vrednostima – poštenju, pravičnosti i integritetu.

Naša vizija

“Odgovornost kompanije PepsiCo je da neprestano unapređuje sve aspekte sveta u kojem posluje – životna, društvena i ekonomska sredina – stvarajući bolju budućnost od sadašnjice.“

Naša vizija je da putem različitih programa i fokusa na brigu o okolini pokrenemo aktivnosti koje će doneti dobro društvu, kao i naša posvećenost stvaranju vrednosti za akcionare tako što će PepsiCo biti istinski održiva kompanija.

PepsiCo u Srbiji

Maglic

Fabrika u Bačkom Magliću, Serbia

Kompanija PepsiCo na Zapadnom Balkanu ušla je na tržište avgusta 2008. godine kroz kupovinu kompanije Marbo Product, vodećeg proizvođača slanog programa u Srbiji i na zapadnom Balkanu.

Kompanija Marbo Product osnovana je 1995. godine. Ima proizvodne jedinice u Bačkom Magliću u Srbiji i u Laktašima u Bosni i Hercegovini, kao i oko 1.300 zaposlenih. 2010. godine, kompanija PepsiCo otvorila je novu proizvodnu liniju u fabrici u Bačkom Magliću vrednu 20 miliona evra, koja je izgrađena po najvišim standardima i ima najsavremeniji sistem za otpadne vode.

Brendovi

Marbo Product ima izuzetan portfolio brendova kao što su:

Chipsy

Svaki dan ima bolji ukus uz Chipsy

Priča o Chipsy brendu počela je 1995. godine u malom vojvođanskom mestu – Bačkom Magliću.

Zahvaljujući visokom kvalitetu I inovativnosti, Chipsy je stekao veliku popularnost kod potrošača i postao sinonim za celu kategoriju čipsa u Srbiji.

Danas postoji klasičan Chipsy sa ravno sečenim listićima, zatim hrskaviji rebrasti listići, deblje rezani Domaćinski, sitnije seckani štapići kao i najnoviji, duboko rezani MAXX.

Pardon

Samo izvolite!

Pardon je, od samog početka, 2003. godine, osvojio poverenje potrošača kvalitetnim proizvodima i privukao njihovu pažnju sloganom ‘’Samo izvolite’’ koji je i danas popularan.

Pardon u svom portfoliju ima za svakoga po nešto u okviru kategorije pečenih slanih proizvoda, bilo da uživate uz punjene ili slane štapiće, perece i ribice ili je vaš izbor krompirov kreker.

Clipsy

Grickaj i zabavi se!

Clipsy brend je nastao pre 14 godina, a i dalje je moderan, drugačiji i aktuelan. Savršeni spoj intenzivnog ukusa, izuzetne hrskavosti i neodoljive zabave predstavlja idealnu grickalicu za svakog člana porodice.

Vremenom je postao jedan od omljenih porodičnih brendova proširujući svoj portfolio: Clipsy flips sa kikirikijem, sirom i hot dog ukusom, ukusni batačići, Clipsy Mix sa omiljenim ukusima u jednoj kesici i omiljene i uvek sveže Clipsy kokice!


Gud

Gud kikiriki i pistaći započeli su mnoga dobra druženja u 2006. godini, kojima su se nešto kasnije priključili indijski orah, blanširani badem i kikiriki bez soli.

U sklopu sponzorstva i velike podrške koje GUD pruža Košarkaškom Savezu Srbije, svi verni navijači će od juna 2016 god. moći da uživaju u omiljenom GUD kikirikiju koji će ovog leta “braniti boje” naše reprezentacije u novim, posebno dizajniranim kesicama, “obučene” u nove košarkaške dresove naše reprezentacije.

Da li ste zainteresovani za karijeru u uspešnoj međunarodnoj kompaniji?

Saznaj više